2016. július 23., szombat

Önbántalmazás - Filózgatás. (Később ebből novella lett nem baj XD)

 Additív dolog az önbántalmazás, az egész azzal kezdődött nálam, hogy telefonnal ütögettem a térdem, karmolásztam magam - most már egészséges vagyok nyugodjatok meg, nem fogok meghalni :D
 De mint tudjuk az önbántalmazás romantikus, a depresszió egy herceg. S ez csak egy ferdített valóság, hiszen a Depi nevű herceg a pokolba visz, az önbántalmazás romantikája meg abban tevődik ki, hogy annak a zenéjére vágod magad, akit annyira imádsz. Vagy nem. Csak ülsz a tévé előtt is bambulsz ki, s valami értelmes elfoglaltságot keresel. Hisz egyedül vagy otthon, mimásnak jöhet el az ideje...
(Cikknek indult, novella lett belőle)

 Csórjunk egy pengét. 


 Nem adok tippeket, nem akarok senkit se arra buzdítani hogy legyen öngyilkos, bántsa magát. Más értelmesebb elfoglaltság is van, minthogy vagdosod magad. Eszel egy fagyit, játszol, barbizol - hisz úgy is egyedül vagy, senkinek se fog feltűnni hogy 25 évesen barbikkal játszol - de te mégiscsak a kezedbe veszed a rohadt pengét. Ha odamehetnék felpofoználak, s kivenném a kezedből azt a vackot. Csúnya dolog, pfuj. De tudom, hogy nagy csatát küzdesz.
 Végül is az a rohadt penge igazán csábító. Mint valami sütemény, amivel kényezteted magad, csak láncos ostor, mellyel kínzod a lelkedet. De végül is jót tesz, hisz fáj, és az jó dolog. Persze neked is. Nekem is az volt, de amikor egyik szerettem befenyített hogy megöli magát ha tovább vagdosom, átértékelődött eme szenvedély. Persze neten támogatnak a haverok, hogy egy hős vagy. Rohadtul nem láttad még az arcukat se te idióta! Talán azt akarod, hogy ismeretlenek elismerjenek azért amit tettél? Hogy kinyírod magad, szétroncsolod földi porhüvelyedet? Romantikus.
 Visszaemlékezve élvezetes volt nézni ahogyan vérzek. Ahogyan folyt ki a vérem, s törölgettem, éreztem, hogy nem a pokolban vagyok. Kijött belőlem egy adag bánat, az érzéseim. Nem fájt. Nem is emlékszem már a vágásokra, csak arra, ahogyan nézem a "művemet".
 Felíratok, karcolt számok, hatalmas hegek. Pie felírat a térdem felet, ami Dienak indult. Nem sikerült szépen megvágnom, de legalább... biztos valami nem engedte. S nem buktam le! Senki se tudta! Zseniális vagyok, nem? :)
Na jó drágaságom, szépen most azonnal abbahagyod. Azt gondolod ha a pengét a bőrödhöz érinted jobb lesz minden? Dehogy. De ha akarod csináld.
 Egy vágás, két vágás, három vágás. Folyik le a véred a földre, összekeni az ágyterítőt, a parkettát, s anyád perzsa szőnyegét. Ki fog érte nyírni... még több ok hogy vagdosd magad.
 Ja otthagytak randin s szétvertem magamnak a kézközépcsontjaimat. Szerencsére nem vittek röntgenre, így nem derült ki a kis titkom, hogy a Galaxy pocket neom fél kilója lett kicsiny kezem csontjainak veszte. Aztán meg képzeld el, egy fiúért, aki tényleg rendes volt, elkezdtem vágni magam úgy október környékén. Először csak a talpamat, de egyre feljebb terjedt, mígnem a bal lábfelem eltűnt a hegek között. Ez kell neked most komolyan? Első néhány vágásod ez, még visszafordulhatsz az őrületből.
 De te folytatod. Baka...
 Tudod mennyi értelme van az életnek? Hát nagyon semmi de biztos van valami értékelhető benne ha egyesek 80-90 évig élnek ezen a földtekén. Hidd el valami értelme biztos van a te életednek is. Nézd, nekem nem biztos, hogy lehet gyerekem, szinte semmit nem ehetek, de azért próbálok élni.
 Leülök melléd. Te nekiállsz gondolkodni, visszariadsz a vértől, ami áramlik ki a kezedből.
 Jön egy SMS. Valami idióta megint, rádírt, hogy öld meg magad. Nem normális ember az biztos, de te se vagy normális ha megadod neki azt az örömet, hogy vagdalsz.

Itt állok melletted egy szopszichopatával aki arra késztet hogy vagdald magad, hahó!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése